wtorek, 12 lipca 2016

Einfolie

Eintopf to danie jednogarnkowe. Idąc tym tropem nazwałem dość popularne danie, często przygotowane w różnych konfiguracjach na grillu, to jest mieszankę zawiniętą w folię aluminiową jako Einfolie. Z serii wpisów grillowych czyli relaks na RODOS. Trochę porządków, potem obiad, a na końcu chillout z jakąś dobrą książką. Tą ze zdjęcia pożyczyła mi Paulina, bo wiedziała, że ze wszystkich, które ma, ta zainteresuje mnie najbardziej :)
Złożyły się na to dwie rzeczy. Pierwsza to sama forma czyli komiks. Druga to, że nigdy nic złego nie powiedziałem na temat takich kobiet, wręcz przeciwnie, uważam je za dużo bardziej szczere w tym co robią :)
W każdym razie książka narusza pewne tabu oraz próbuje zracjonalizować nie tylko samo zjawisko, ale generalnie relacje międzyludzkie w sensie ogólnym. Zdecydowanie polecam dla ludzi o otwartych umysłach!

Składniki:
- młode ziemniaki
- cebula
- marchewka
- jakieś parówki
- olej


Wykonanie:
Wszystko obieramy, kroimy na plasterki i mieszamy. Wkładamy na folię aluminiową i dolewamy trochę oleju. Zawijamy pakunek i umieszczamy na grillu. Ja podałem najprostszą wersję, ale tak jak Eintopf, to danie również, ma prawie nieograniczone możliwości.


To my! Młode kartofelki 2016

Uczta pod gołym niebem 2016
To my! Młode kartofelki 2016

2 komentarze:

  1. uwielbiam je!
    dzięki za udział w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda dobrze. Chociaż zamiast parówek dodałabym mięso z kurczaka lub indyka.

    OdpowiedzUsuń